reklama

Mám tridsať. Bože, za čo ma trestáš?

Pred mesiacom som dovŕšil svoju tretiu desaťročnicu. O pokročilom veku však už nesvedčia iba moje vrásky a občiansky preukaz. Prezrádzajú ho aj početné, najrozmanitejšie reakcie mojej chatrnej telesnej schránky a okolitého sveta. Na tomto mieste ponúkam iba zopár príkladov (prípadne skúste porovnať s vašimi skúsenosťami).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (112)

 - Stále ma niečo bolí.  

- Prakticky nikdy sa mi nič nechce robiť. 

- Raz za 2 týždne si meriam krvný tlak. Užívam vitamíny.

- O 10-tej večer už netúžim ísť na diskotéku, ale do postele.  

- Nebaví ma len tak sa ožrať do nemoty. 

- V bare si zväčša nepripadám ako konzument, ale ako pedagogický dozor.  

- Ak pozdravím "ahoj" alebo "nazdar" neznámeho človeka, ktorý je podľa mňa o dobrých 5 rokov starší ako ja, zásadne mi odvetí "dobrý deň!". 

- Čerství absolventi vysokých škôl mi pripadajú tak, ako by sa ešte občas pocikávali. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Ľudia, ktorí ma poznajú od narodenia, mi vykajú a oslovujú ma "pán doktor" .

(a asi si myslia, že keby mi zasa raz začali tykať a volať ma krstným menom, do krvi sa urazím) 

- Pacienti ani ich príbuzní sa ma už nepýtajú, kedy som skončil školu. 

- Gymnazistky sa na mňa už neusmievajú. 

- Naopak, postaršie pojazdné drogérie sa na mňa usmievajú až priveľmi. 

- Holičstvá navštevujem oveľa častejšie, zato ostrihanie mi trvá výrazne kratšie. 

- Pohoršujem nad tým, že 13-14 ročná mládež po ceste do školy pofajčieva. 

- Televízne relácie pre teenegerov mi pripadajú úžasne blbé a bezduché. 

- Už 5 rokov som nehral žiadnu počítačovú hru. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Som alergický na dievčatá s piercingom. 

- Nepočúvam Rytmusa, Kontrafakt, ani Roba Miklu.   

Aby som vás príliš nevyčerpal, uviedol som len niekoľko príkladov. Sami iste uznáte, že aj taký František Krišof Veselý v časoch Dedinky v údolí, by popri mne vyzeral ako sopliak. 

Alebo sa mýlim? /Prosím, povedzte že áno!!/  

Karol Trejbal

Karol Trejbal

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu