reklama

V zdraví aj chorobe, pokiaľ nás smrť nerozdelí.

Momentálne na našom oddelení staršieho človeka nenájdete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

 93 – ročný deduško ako z večerníčka. Až nato, že u nás nie je ako pacient, ale ako tá najusilovnejšia návšteva. Každučký deň sa so svojou barličkou terigá z druhého konca mesta preplnenou košickou MHD-čkou, len aby mohol vidieť svoju nie oveľa mladšiu ženušku. Chodieva síce zásadne mimo návštevných hodín, ale povedzte, mali by ste to srdce otočiť ho pri dverách a poslať ho domov?    

 Napadlo ma, koľko párov k sebe prejavuje toľko úcty a náklonnosti čo i len po piatich rokoch manželstva?

/Pre istotu upozorňujem, že vyššie uvedený údaj nijako nesúvisí s rokom mojej svadby – t.j. 2002/ 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Napadlo ma, k čomu by sa dal u mladých, zdravých ľudí prirovnať deduškov „športový“ výkon. Možno ku Tour de France, kde je ako doping povolená iba láska. 

 Napadlo ma, o koľkých pacientov ich príbuzní, zdraví ako repa, ani len nezakopnú.

 Napadlo ma, či sa takého veku vôbec dožijem /o čom teda dosť pochybujem/ a ak áno, či nebudem kadiť do plienky, močiť do sáčku a splietať dve na tri /lebo to so sebou bohužiaľ staroba prináša/. 

 A napokon - napadlo ma, koľko za deň vidím krásnych žien, luxusných áut, prepychových víl, ale aké vzácne je stretnúť takého starčeka. Navyše, keď nie je rozprávkový, ale skutočný.

Karol Trejbal

Karol Trejbal

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu